Aktiesnakken — December 2011
-
et burn around

-
ja stadigvæk..
-
det er jo svært at forstå de dynamikker der ligger omkring ASH/OFF label og så de forsøgsresultater
-
seeing is believing, men hvis man skal dømme udfra mængden af forsøg må GSK jo mene det er vejen frem
-
for de har igennem flere år skaleret op
-
ja kun lidt
-
men det kommer nok i løbet af dagen
-
-
"morning".. Så er Schou tæt på de 90
-
jeg overværede et emfatisk forsvar for vestas som investering fra en mand jeg respekterer måske er det indirekte tid. Jeg kan jo øge i schouw
-
Med den fart den har haft ned af på det seneste tror jeg godt vi kan afvente lidt endnu,,
-
Banknedtur koster legendarisk rigmand 8,5 mia.
Bank of America's aktienedtur gør ondt på superinvestoren Warren Buffett.
(finanswatch.dk)
-
han er så klog. og det er vist kun en option han har til 7,14. Værdiløs nu ja. Og så lige 5% på 5 milliarder dollar når han lyster
-
Forresten, der er jo skrevet hundredevis af bøger om Warren Buffet og nu hvor jeg har lidt problemer med at udfylde ønskelisten til jul, hvilken bog vil i anbefale at læse om ham?
-
snowball
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind