Aktiesnakken — December 2011
-
hvornår blev VWS stiftet
-
hvor vildt.
-
Sidder pt i udlandet og provede at saelge vws. Paa nykredit kom paa min lille compurter et fdih barometer hvor jeg skulle svare paa spoergsmaal, jeg kunne ikke komme vaek fra siden, proevede saa en stationaer, men der er problemer med java. her gaar det godt.
-
ja skal da lige love for vestas får prygl i dag. Og der er ikke nogen reel grund til dagens store fald. Så kan man jo elelrs spekulere i hvoirfor det sker....
-
Mon de får den banket under 58 i luk?
-
Ingen short er lukket, stregen er vandret og der var ingen streg i morges.
-
GE er nede 1%
-
jeg tror ikke det er ptc der er årsagen til dagens fald. For det er hvis meeeeget få af de proff investorer der havde regnet med den ville blive forlænget i år. De fleste regner med at den først bliver forlænget ultimo 2012/primo 2013. Altså at 2013 bliver eet mindre godt år.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind