Aktiesnakken — December 2011
-
ja både og, men det vil ikke ske da det er en konkurrent. Så den investering ville jo ikke udvide deres sortiment. Genmab ligger godt hvis de havde fortsat deres onkologi sats
-
Neurosearch bliver ikke selv ejer af det nye selskab, men vil kunne opnå en minoritetsejerandel
-
hvis Acesion udnytter en option på at tegne licens til en gruppe eksisterende Neurosearch-stoffer - samt nye stoffer, der måtte blive udviklet inden for projektet.
-
Zealand har flere projekter indenfor hjertesygdomme. Også i klinisk udvikling. Så det vil faktisk øges deres pipline/ekstra ben. Men det kommer ikke til at ske. Sanofi vil forsvare deres stof med næb og klør
-
Jeg tror en investering i Genmab kunne være OK
-
Men hvad sker der egentligt, hvis man køber aktier i et selskab, og selskabet så bliver solgt til et andet selskab, hvad så med ens aktier i det solgte selskab? Eks. Jeg investerer i Genmab, Genmab bliver købt af Novo, hvad så med mine aktier i Genmab?
-
Men hvad så hvis jeg ikke føler, at prisen er god nok?
-
okay
-
fatter ikke at danske ikke falder mere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind