nu er jeg ikke økonom eller noget lignende så der skal nok være noget af det jeg siger der er helt ude i skoven....
men det er altid rart at brainstorme lidt.....
Det har sldrig været billigere at låne - og hvem siger om det er nødvendigt.... jeg ved ikke hvad det reelt betyder
at have 120 milliarder i overskud på betalingsballancen...
Eller at have 400 milliarder i valutareserve....
Men nogen gange må man lade være med at tænke på næste valgperiode og bare gøre det der virker....
og i øvrigt - væk med selskabsskatten - det er ikke meget den bidrager alligevel....
og væk med alle restriktioner på iværksætteri.... heller direkte hjælp..... både økonomisk (billige lån - kontorfællesskaber med tilskud...)
så ender det med at vi kan stå ved baren og få en fadøl i fred og sige - "vi har sgu råd til det...."
og nu tror jeg jeg har sagt nok......
haha
hvor er alle de kloge - og det er ment på den gode måde..- som skal rive mine synspunkter fra inanden.... kom på banen...
Jeg tror det var sådan Glistrup sagde han kunne køre Bornholm som selstændigt land
hehe.... den vinkel havde jeg ikke tænkt.....
vil det sige at jeg er blevet ultraliberal efter at have været en slags socialak
robat det meste af livet.....
he..... nej jeg synes stadig at vi skal tage os godt af mindre bemidlede/fremmede/mindretal osv.....
bare vi kan få religion ud af equitionen....
og ud af det offentlige rum....
og nu trådte jeg over stregen.... typisk mig.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind