Hvad med Euro´en nu og i fremtiden ?
Hvad med at undersøge grænserne for ulydighed overfor EU...
Sttop mig hvis I synes det bliver for vildt men jeg har tænkt.... og det er politik/økonomi fra en amatør.....
Jeg har tænkt at hvis vi nu sked på EU - løsriver kronen og styrer finanserne med deflation med efterfølgende inflation...
og optar lån nu hvor det er billigt - udbygger infrastrukturen for et par hundrede millarder - brugte hundrede millarder på forskning og inovation....
så tror jeg faktisk at vores børnebørn vil være os ta
knemmelige......
elektrificering af hele tognettet....
Er der ikke en stor ting man kan skrive en del om, og så skriver om grænsen i konklussionen?
Offentlige transport gratis....
væk med afgifter på elbiler....
boost til folkeskolen/gymnasierne - vi skal tilbage til eliten....
Ja - det kan godt være at det bliver hårdt men nogen gange skal man se langt.....
hvad med "aktier" eller "investering" ???
Som Buffet siger - be greedy when athers are feerfull....
nu er jeg ikke økonom eller noget lignende så der skal nok være noget af det jeg siger der er helt ude i skoven....
men det er altid rart at brainstorme lidt.....
Det har sldrig været billigere at låne - og hvem siger om det er nødvendigt.... jeg ved ikke hvad det reelt betyder
at have 120 milliarder i overskud på betalingsballancen...
Eller at have 400 milliarder i valutareserve....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind