Aktiesnakken — December 2011
-
hey guys. jeg er lidt dekoblet. Jeg kan kun opfordre til besindighed, som i ordets egentlige betyding betyder at sove på det. I kan melde jer ind og ud af kampen, men PI er stadig det samme. Th
-
@Thuren
-
jeg vil rigtig gerne have dig tilbage og PI er ikke ved at implodere, måske eksplodere, men det er en anden bevægelse
-
I har stort set selv været med til at skabe PI, på godt og ondt, det har vi gjort meget godt i al beskenhed. Vi kan umuligt være enige om alt, men respekten for hinandens ret til at være uenige, er og må være større end partikulære uenigheder. Kom nu guys, hvor finder I et forum som PI?
-
Ditto
-
Aka.. Betvivler ikke PI eksploderer i antallet af brugere og det er selvfælgelig vigtigt for forretningen PI. Indholdet fra skribenterne, altså det kvalitative indhold, er dog imploderet betydeligt. Jeg læser lidt med engang imellem, men ser ingen grund til aktivt at skrive her længere.
-
PI er ikke bedre end det vi gør det til.
-
"Du er en imbicil latterlig taber af rang, du har ingen realitetssans og du er uden tvivl en sørgelig eksistens uden indhold eller mening i livet, i stedet for at genere os andre burde du tage livet af dig selv så ville vi andre være langt gladere magen til idiot skal man lede længe efter"
-
Skal snart have projektuge og hovedemnet er "grænser." Jeg interesserer mig ekstremt meget for finans og økonomi. Har i nogle ideer til, hvad jeg kan skrive om?
PS. Jeg går i 9. klasse. På forhånd tak. -
det er jeg helt enig i og har påtalt det overfor vedkommende, men det er taget ud af en kontekst hvor I har talt hinanden op i en krog. Det er helt atypisk for nogen form for dialog vi har haft på PI i mange år.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind