Aktiesnakken — December 2011
-
god dag for de danske svømme piger. 2 guld medaljer indenfor 30 min til europæiske mesterskaber.
-
det her vil være fint for vindmølle industrien (og olie branchen) men skidt for resten af verden http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10326109/Energiagentur-ser-risiko-for-oliepris-paa-150-dollar
-
jeg tror nu der er rigtig mange år til reelt peak oile. Efterhånden som prisen stiger såp bliver lysten til at udvikle ny forbedret teknologi også større og større
-
Recognising the worsening economic and financial situation, the European Council discussed
ongoing efforts to lift Europe out of the crisis. The European Union's new economic
governance, as set out in paragraph 3, must be fully implemented with a view to building
confidence in the strength of the European economy. Structural reforms and fiscal
consolidation efforts must continue to lay the ground for a return to sustainable growth and
thus help improve confidence in the short run . Measures -
The 2012 Annual Growth Survey constitutes an excellent basis for the launch of the next
European Semester, which will be the first to see the recently strengthened economic
governance being implemented, including the new procedure for monitoring and correcting
macroeconomic imbalances. The Spring European Council will review progress and adopt the
required guidance. There is an urgent need to focus on implementation, especially in the light
of uneven progress made this year in progressing toward -
zymes der bliver trods alt konstant fundet nye fund og udviklet bedre teknologi. Det er ikke længe side der blev odaget et gigant fund i norge ingen havde regnet med.
-
zymes jeg er hardcore, HARDCORE VE mand. Så i bund og grund burde jeg jo så heppe for vildt på oliepølens endeligt. Men ser det altså ikke forløbigt
-
Og sørme om ikke vi lige fik den 3 guldmedalje til de europæiske mesterskaber i svømning (+ en sølv og bronce)
-
viiiildt
-
ja tillykke til de unge kvinder. Og der er muligvis endnu en på vej om 5 min.
-
Guldmedaljen i VE sigter jeg efter sammen med et hold af fantastiske mennesker. Men mere om det på et senere tidspunkt

-
he he nej jeg siger bare de krige der er i gang og har været det de sidste 10 år er på grund af olie, og det bliver kun slemmere, men VE skal nok få sine gyldne år...en god side om det hvis det skulle have der er ...http://www.energybulletin.net/
-
På ARD eller ZDF udtalte Merkel, at Danmark havde tilsluttet sig dette rædselsprojekt i EU, hvor vi skal betale 40 Mia til et bundløst hul. Enten lyver Merkel, - og det tror jeg faktisk ikke, - eller også lyver løgneregeringens hovedfigur, så vandet driver. Var der nogen, der sagde rigsretssag eller løgne, der igen
undertrykker demokratiet ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind