har et byggekreditlån til 6 % på et hus som vi skal rive end først til april... men kunne i princippet have taget alm. lån til meget lavere rente.. idiot mig tænker først på det i december har haft huset siden april..
men heldigvis lejer vi den ud.. men alligvel.. kunne jo haft realkreditlån fra dag 1.. men det sagde hun ikke da vi skulle jo bygge... nu laver jeg det om ASAP ???
det tænker jeg først på nu når jeg kiggede på kontoen via konens konto.. da jeg ikke kan se byggekredit på min konto så troede egentlig ikke vi havde adgang til byggekredit..
så det må jeg bare lave om på men tager på ferie
i morgen aften så lidt sent at komme tanke om det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.