Aktiesnakken — December 2011
-
synes I det er for slemt? Jeg ved det ikke helt om vi er kommet ud over kanten? Synes måske ikke helt vi er der. Men jeg er klar
-
Banksteren har fået en advarsel. Og jeg giver Camel en også
-
I kunne lave en fane der hed Skrald eller Spam aka - og i stedet for den lidt drastiske sletning som der foreslås, kunne man smide dem deri
-
en slags skammekrog

-
er Cameron ik ved at piske en stemning op her op til fredagens møde?
-
synes mange af hans udtalelser de sidste dage indikerer de ik bliver nemme at lave aftaler med
-
vi skal nok få det løst for I kender politikken herinde, det er dog svært at undgå at få disse diskussioner fremadrettet for vi kan ikke udøve justits på overtrædelser der ikke er begået.
-
som denne "It's absolutely vital that we safeguard it [financial services industry].
We do see it under continued regulatory attack from Brussels"
-
14.05 Bloomberg is reporting that the ECB may announce a range of measures tomorrow to stimulate bank lending, according to three "eurozone officials".
This could include loosening collateral criteria so that institutions have more access to cheap ECB cash and offering them longer-term loans to grease the flow of credit.
Two of the anonymous officials also claimed that an interest rate cut is likely. The aim of the game is to get banks lending again, rather than propping up troubled eurozo
-
er helt tryg ved det aka - og synes da heller ikke det er så slemt i debatten pt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind