Aktiesnakken — December 2011
-
"However, Sinovel has not started production on any Irish projects. Mainstream said it is currently looking at alternative suppliers. It hopes to install 50MW in Ireland in 2012."
-
måske en anden kinesisk leverandør? Goldwind?
-
kristensen den har taget over 9 måneder at komme hjem
-
men det var meget mærkeligt forløb hvor nogen solgte ud helt ned i 16 stykker. Jeg har købt op et par gange i den
-
jeg følte mig ret dum indtil idag

-
ja de har vist også et samarbejde med goldwind så lyder meget sandsynligt. Vestas aktionærer håber jo nok at den falder af til dem

-
men mht sinovel synes jeg nu godt man kan fryde sig lidt over at de nu bliver straffet for deres kontraktbrud/tyveri fra AMSC
-
de har også fået nogle kontrakter i US, hvor der blev givet støtte til projektet pga de havde en US-underleverandør (AMSC), så der kan man også forestille sig det rammer deres mulighed for nye ordrer
-
det kunne nu være skønt med gode tal fra USA, så vi kan få C20 i plus
-
@Aka - Var med dengang købstilbudet kom og man frivilligt kunne indløse.. Men siden har jeg da fuldstændigt glemt den..
-
ja det er 2 gange

-
Hello seoul!
-
28,77
-
så det er ca 80% op

-
og det var egentligt annonceret, men de har vadet rundt om den varme grød
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind