Aktiesnakken — November 2011
-
De har udsigt til en progressiv vækst (chr holding), så jeg ville investere nu, og så forhåbentligt se fremgang imorgen

-
den skæve kop fra PIsa http://www.proinvestor.com/boards/48005/Aktie-Kop-Afgoeres-fredag!#48006
-
hvis du shortsælger, så låner du en aktie, det koster eksp. 200kr at låne 1000 vestas, dem sælger du i kurs 100, aktien stiger til 105, og du køber dem tilbage, så har du tabt 5000 + 200kr for at låne aktien, plus gebyr for at købe tilbage
-
-
i bunden er diverse opdateringer (artikler
) i forhold til de kommende aktiekurser
-
actdk, jeg er med herinde pga et væddemål med min finansierings-lærer på handelsskolen, så jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan andre end min lærer og jeg klarer det her spil

-
de kommer med opgørelse

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind