Aktiesnakken — November 2011
-
Occam, - det underskud skal vi nok klare hen ad vejen. Det behøver vi ikke andre nationer til at styre for os. EUROen er og har altid været et taberptojekt, - og EU - et bureaukratisk monsterprojekt på lerfødder, der nu krakkelerer. Ikke mere EU til mig, TAK !
-
-
Butterboy, har desværre mistet tilliden til de fleste politikere i Folketinget, - og tror dem derfor ikke over en dørtærskel. Helles fedten for EU-bureaukraterne efter hun er kommet til magten, giver mig myrekryb og bange anelser ! Desværre. Men håber du får ret og at vi ikke bliver røvrendt, som vi er blevet det helt tilbage fra 1972 og frem.
-
Min holdning til Euroen er ændret, fra den skal vi da ha, til not! det er for usikkert med alle de ulande der er i zonen...
-
aka er også euro sceptic

-
insider køb i zealand.....
-
håber det.....
-
ASH i december
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind