Aktiesnakken — November 2011
-
Max, det er lidt synd for Troldmanden, der kommer med udmærkede indlæg, men hvor de drukner i one-liners-nonsensindlæg. Tror jeg holder mig til mit lommeTA, der i mange henseender virker bedre en FA og andre faktuelle oplysninger. Beklager men har IKKE læst TM's senste indlæg, der drukner i mange irrerevante og tidsspildende indlæg.
-
Netop.. Skulle lige have den til at fatte at den ikke skulle beregne skat, hvis afkastet var negativt..
-
Steg den da?
-
Gobe, hvad synes du om en filter funktion ala den youTube bruger? "Dette er markeret som spam -- vis "
-
altså hvor en kommentar/indlæg er kollapset hvis andre brugere har stemt det ned - eller hvis brugeren er i personlig filter
-
er helt enig - tråde bliver hurtigt fyldt med ligegyldigheder
-
jeg er dog ik fan af EuroInv filter system, hvor man også filtrerer de væk der svarer på en man har i filter
-
god pointe med nedpile, tror du har ret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Kan du ikke skrive det i feedback´en.Så kan vores gode programmører hygge sig lidt med det ?