Aktiesnakken — November 2011
-
yep, men hvis FT siger at størstedelen af debitorerne er insolvente kræver det en masse kapital/solvens
-
men stod jeg med penge afsat til alm.brand ville jeg godt hugge til med 1/3 nu... og så se ½-1 år an mht. resten
-
pointen er der at jeg ikke vil udelukke markedets irrationalitet hvis banken får det værre... og så sende aktien yderligere ned...
-
uagtet at det på sin vis jo vil blotlægge den sunde forsikringsdel yderligere og så sende banken afsted mod FS
-
og så ville jeg være frygtelig ked af at sidde med hele min ønskede position til 7 når man så kan købe den til måske 5.
-
Godnat drenge og piger. Vi ses til SuperWednesday imorgen!
-
men ellers enig... tror man på casen vil det på sigt være ret lige meget om man gav kurs 3-5-7 eller 9 for aktien
-
ja, det kan jo så også hænde...og det taler vel også for at man ikke skal haste ind med alt lige nu.
-
En sidste ting vedr. alm brand er at jeg så et webcast i foråret... og det var bestemt ikke imponerende...jeg sad og krummede tæer over ceo'en
-
ja, det er vildt.... men du husker vel også hvad vi snakkede om da emission giganticus blev varslet.
-
det eneste jeg kan prale med er salgsnotaer i kurs 118...i 2003
-
og udbytte på 7kr per aktie i 2001... lidt pudsigt dagens kurs taget i betragtning
-
vedr. ll var der lidt tal fra danmarks statistik idag om at udlejningen i september vist var på niveau med året før
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind