Aktiesnakken — November 2011
-
-
Det er interessant at se at Tyskland og Danmark nu ligger ens med hensyn til at være 20,5% nede for iår, mens Sverige er 24,75% nede og Norge er 19,8% nede det er stærk gået af C20 da de længe har ligger i bund sammen med Finland.
-
Jeg har skiftet både på min egen, konens og min søns bil, det er derfor det stadig er mild vejr. det er ligesom når jeg køber aktier så falder de eller når jeg sælger så stiger de.
-
-
ser vildt ud..
-
http://www.ens.dk/da-dk/info/talogkort/statistik_og_noegletal/oversigt_over_energisektoren/stamdataregister_vindmoeller/Sider/forside.aspx Det, der passer bedst med møllehøjde og adresse, er nogle mere end 10 år gamle Vestas V66 i Knudsbøl
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind