Aktiesnakken — November 2011
-
der er ikke nogen der ved hvor nøjagtig det bliver opdateret http://www.dataexplorers.com/products/data
-
BRC solgte idag til 69,47 de købte igår billigere, og har eller bare solgt i flere uger, måske er det ved at skifte som du skriver, også DBL og UBS har jo solgt i lang tid, men køber nu... hmmm
-
Bmo.. Har du slet ikke Vestas i dag så er det kanon entry i forhold til mig -:)
Kunne være lækkert at være inde når de store ordrer kommer.. Nu er der langt til marts men næste år skulle være muligt med lidt større ordre i 1 kvartal fra deres kunde...
-
Det er ærgeligt troldmanden ikke skriver så meget mere, har han fået en depression mon?
-
Jo det håber jeg, Norden jo den vil jeg genkøbe de "skylder" mig 8.000 kr, jeg tror tiden er ved at være der efter det regnskab steg den til 155 og nu 139,3 hvad siger du selv?
-
det lyder fornuftigt, jeg solgte i 146,8 og genkøber nok imorgen.
-
jeg lurer på seadrill den skal i 180 før jeg køber har jeg besluttet, det var en fejl at jeg solgte.
-
180,80
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind