Aktiesnakken — November 2011
-
i livet skal man ikke være bange for at begå fejl. Man skal være mere nervøs hvis man ikke tør tale om det. Og man lever ikke hvis man ikke risikere
-
ProInvestor selvfølgelig
-
held har intet med det at gøre

-
held kan aldrig erstatte succes. Det er hårdt arbejde det hele handler om. Men nok noget vi danskere har glemt
-
og hvis man vil være den bedste må man arbejde for det, for ingen starter som no.1 i nogen brancher
-
ingen tid desværre Hrmunk, back-to-back møder med alle de store i byen. Meget spændende kan jeg fortælle
-
nej det ville de helt sikkert ikke, det var friendster og myspace der var først
-
facebook var nummer 4 eller 5. Men den historie kender du vist ikke
-
@masha hvis du er den første på dit felt er der vel ingen branche ?

-
ja google var heller ikke nummer 1
-
nej masha! Jeg sidder og linkedin´er (som heller ikke var no.1) så jeg tager gerne en internet tech omgang
-
det er fantastisk spændende
-
Godnat masha

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind