Aktiesnakken — November 2011
-
-
Jeg deler din holdning til Gr - tror de ryger ud og grunden til de ikke er ude endnu, er at EU/Merkel har brug for mere tid før de smider dem ud, i håb om at minimere kaos
-
Mht enighed om en fond og kontrolredskaber er jeg ved at miste troen på det kan lade sig gøre - der er for mange forskellige interesser til de kan blive enige om noget som helst
-
-
God morgen. Jeg sidder og ser på charts, VIX osv, tilsat noget FA, jeg kan ikke umiddelbart se dagens og morgendagens retning. Vi er i bund på 5 og 10 min. VIX siger ingenting, FA lidt mudret. Skal vi sige lidt fladt de første timer, så lidt optimisme, og så holder mine gætterier.
-
-
Nej,nej,Conner,det er SÅ langt fra introduktionsprospektet såmdet stadig stinker ! Og alt for dårlig vækst imod det man havde sagt !!???
-
Flot ?? Nej = mindre skuffende !
-
Som tradingobjekt = interessant ,men som investering = skraldespandsobjekt !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
