Aktiesnakken — November 2011
-
Men hvor længe når underskuddet sidste kvartal alene
var på 70 mio $ -
Nemlig der er ikke noget kapital tilbage,kun luft(skibe)
-
?
-
Jeg medregner kun kapital som tilfører værdi,ikke kapital som bare brændes af på underskud og gæld,gælden bliver desuden ikke mindre og senest 2015 skal de hoste op med ca 800 mio $ ,hvorfra skal de få dem når der ikke ventes overskud de næste to år ????
-
Torm er risky, men i det mindste er de holdt op med at stikke blår i øjnene på sig selv
-
100musd.... De skulle skamme sig
-
Ja,der bliver da endelig meldt lidt mere seriøst ud,og det sagdes jo med det samme at de 100 mio kun var en dråbe i havet
-
De er jo dobbelt ramt ikke kun af konjunkturene men også afmlånefinancieret vækst. Og hvad har finanskrisen lært os investorer om lånefonancieret vækst? Det er dødens pølse når bankerne er i likviditetskrise
-
Måden at vokse på skal nok få et oversyn ved en kommende opgang,der bliver nok et mere moderat og forsigtigt syn på kraftig ekspansion gennem øget gæld !
-
Det er altid investorerne der ender med regningen, men det er jo omvendt også dem der skriger om +10% vækst hvert år
-
Hé
-
Hej, min iPad laver om på det jeg skriver

-
Gældskrise,gældskrise,gældskrise.............her,der allevegne,ude,hjemme overalt....pas på spøgelset dukker hele tiden op !
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind