Aktiesnakken — November 2011
-
Det rækker da ikke ?
-
mon ikke det bliver noget i den stil? Alle er vel blevet gribbe og nærige nu...
-
grækeren får lov at betale via udvadning.... og så får big john en stor del af grækerens t-retter og derudover garanterer han tegningen
-
De skal hente 1,7 milliarder kr !?hvem vil give så mange penge ud når de stadig kun lige får penge ind tilmat dække kommende års underskud,men ikke nok til at servicere gæld?
-
Ja ,der er ca 80 mio nu,og med 800 mio nye bliver der tæt på 900 mio til et selskab som lige nu vurderes til 300 mio kr hvorfor skulle værdien øge om de ikke tjener penge til at nedbringe gælden ?
-
Så burde den reele værdi være 0,30 kr efter emission,så hvem vil give 2 kr for dem ?
-
Men hvor længe når underskuddet sidste kvartal alene
var på 70 mio $ -
Nemlig der er ikke noget kapital tilbage,kun luft(skibe)
-
?
-
Jeg medregner kun kapital som tilfører værdi,ikke kapital som bare brændes af på underskud og gæld,gælden bliver desuden ikke mindre og senest 2015 skal de hoste op med ca 800 mio $ ,hvorfra skal de få dem når der ikke ventes overskud de næste to år ????
-
Torm er risky, men i det mindste er de holdt op med at stikke blår i øjnene på sig selv
-
100musd.... De skulle skamme sig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind