Aktiesnakken — November 2011
-
desværre ja

-
jeg har stadig mine aktier og jeg har stadig en vis svaghed overfor Arzerra. Men fabrikken er virkeligt dårligt indkøbt og efterfølgende håndteret
-
for mig er Genmab stadig et play på en konkurrent mod Rituxian
-
ja det tror jeg også. Vil tro at der snart begynder at rygtes noget. Ellers må man bare have dem i skuffen og afvente de salgstal
-
det ene gæt kan være lige så godt som det andet. Markedet er godt træt af biotek
-
"The EU is helping Greece to claw back some of the €60 billion in unpaid taxes hidden away in Swiss bank accounts. That's a huge amount when you consider that the entire bail-out package for Greece totals €110 billion. "
-
@Aspekulant - ja det undrer da ingen, de har lidt milliarden gemt i Schweiz
-
røg lige i møde. Citatet var fra telegraph.co.uk - de har en side der samler op på de store begivenheder ift krisen: http://www.telegraph.co.uk/finance/financialcrisis/8846201/Debt-crisis-live.html
-
tiderne er i GMT så +1 for vores tid
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind