Aktiesnakken — November 2011
-
dermed er det dog stadig en absurd value destruktion der er på vej....
-
(det var ingen købsanbefaling)
tænkte blot højt... -
men det viser også noget om de værdier som en god ejer evt. kan få ud af det... eller "stjæle" fra de eksisterende aktionærer
-
jeg sidder nok klar med købsknappen ifm. med emissionen...afhængig af vilkårene
-
men der er jo tid nok... webcast med cc idag kl. 15 iøvrigt.
-
kurs 40 i starten af 2011 og nu i kurs 4 av av
-
ser ud til ECB er på banen - ITal 10 år dykker snart under 7% igen - kan måske løfte markedet en smule
-
den spanske fortsætter dog op
-
yeps enig - de ved jo de bare skal vente lidt mens ECB køber, og så kan de gå igang igen når de er færdig
-
er der ballade i comendo? Den ekstraordinære generalforsamling indkaldes med følgende dagsorden:
- Valg af dirigent
- Afsættelse af bestyrelsesmedlem Martin Sundahl
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind