Aktiesnakken — November 2011
-
altså Coller - alt i et samarbejde mellem lande handler om balancer. NÅR man har dette sindssyge flyttecirkus er det fordi man først kan lave det om når man har aftalt sig ud af det. Selvom Frankrig jo er en dominerende spiller har de ikke fået meget af de der "agenturer" - hvor DK har Miljøagenturet - og årsagen er såmænd at de holder sig tilbage da de får "en uge/måned af EP i Strassbourg" istedet.
-
OG alle er enige om at det er sindssygt - men der er da nogle flyttefirmaer der ville skulle lave noget andet hvis ikke .... og det er jo ikke penge der ryger ud af Europa... se det som et socialt projekt - støtte til franske og belgiske vognmænd - indtil det bliver lavet om. DER ER MEGET mange mener er endnu mere sindssygt OG DYRT. Blandt andet
-
men stadig ressourcespild.... men nok om det...og så fik vi næsten bragt den tilbage til aktier

-
2 wrong doesn
-
't make a right...så meget desto større er vores problemer i dk så
-
-
ja masha....vi kan vist nok blive enige om at vi ikke ser helt ens på de ting...men sådan er det jo...og det er der jo ikke noget at gøre ved

-
Lidt fra igår "Skal aftalen genforhandles, bliver den første hurdle den kompensationsklausul, som A.P. Møller - Mærsk havde held til at presse ind i aftalen i 2003. Den siger, at selskaberne skal kompenseres, hvis fremtidige politiske flertal beslutter at stramme beskatningen."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind