Aktiesnakken — November 2011
-
fill.... se "genmab factory"
-
suk
-
så sjovt var det heller ikke
-
jo det er en sjov ide. Men vi vil rent pædagogisk noget andet

-
det synes jeg heller ikke det er. Vi er vel trods alt det mest realistiske spil til dato, men vi vil tage det hele med i version 2

-
true
-
http://g.co/maps/w3qv3 der er da meget godt gang på parkeringspladsen af at firesale at være
-
du er så langt ude coller

-
Ha ha Coller...
-
måske det er inventaret der er til salg der ? kontormøbler osv
-
det er høj høj klasse
-
hvad med mit "Fill- O meter" er det med i version 2?
-
Fill-o-meter er faktisk meget sjovt navn. Vi taler lige om det imorgen men det er ihvertfald med i version 3
-
BAVA : Bavarian Nordic påbegynder de afgørende fase 3 forsøg med PROSTVAC
til behandling af prostatacancer -
Det første kliniske center i USA har åbnet for indrullering af patienter i
forsøget, og en række øvrige centre og lande følger inden længe. -
-
mon ikke det giver lidt?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind