ja men du skal fremskrive energipriserne - jeg tror ikke de ligefrem falder over tid - hvis vi regner med 5% stigning per år er de vel doblet om 14-15 år? Har ikke min lommeregner her - bare et gæt ....
Men jeg ville til enhver tid varme brugsvand op med solvarme. OG overveje meget jordvarme til i forbindelse med at installere gulvvarme - og så have supplement-varme via gas
som de sidste ti år gjorde Italien fattigere men ham selv styrtende rig længst siddende PM i landets historie - faktisk 14% af landets historie som nation .....
hvis det er så dyrt ja så går fidusen af i nybyggede huse - men jordvarme kombineret med gulvvarme og solfangere på taget må altså minimere forbrug af noget som helst?
det er ikke mange børn du planlægger at få.... min grundregel er - mindst 12 kvm b-værelser til børn op til 10 og herefter mindst 18 - så find en arkitektonisk løsning der tillader dig at lægge rum sammen senere.
kan være men så kan man tage den når det er sikkert - altså når MA50 ligger over MA200 og endnu bedre hvis de begge vender op - året 2011 blev så mit annum horribilus - er nede med 16%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.