Aktiesnakken — November 2011
-
abb er nede over 5% i us..
-
abb er nede over 5% i us..
-
-
-
-
pliing. Tryg klart bedre end forventet. combined ratio endelig i ordentligt territorium. Overraskende med de skybrud vi har haft i København. Kan der være en risiko for at de har skubbet indberetningerne fordi det har været svært at få ryddet og konstateret skaderne
-
men flot at de kan nå 91,5 med skybryd som forudsætning, der alt andet lige må tænkes ikke at forekomme hvert år. Fedt at hæve præmien 8,2%, så de næste kvartaler ser jo rimelige ud. Hvilken vinter får vi? Men jeg synes godt om det jeg læser
-
ja genforsikring kan forklare det! godt link biop!
-
men jeg ved at der også er ventetid på pumper etc. så der kan være lidt i næste kvartal også
-
men de har nok hedget sig de frække aktuarer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind