Aktiesnakken — November 2011
-
fyr topøkonomerne http://politiken.dk/debat/ECE1440878/fyr-topoekonomerne/
-
@aka, problemet med topøkonomerne er vel at de ikke blot skeler, men læner sig bevistløs op af ADAM, SMEC og hvad modellerne ellers hedder. Disse modeller er fodret med nogle variabler, men der mangler et overblik over de indbyrdes sammenhænge i økonomien. De skal turde at gå imod det maskinen spytter ud. Måske vi mangler nogle vismænd med mod. Modet til at vurdere, istedet for at gemme sig bag en beregning.
-
Og zymes, jeg tror ikke euroen er færdig, men det ville måske være formålstjenligt, at tage en beslutning, og føre den ud i livet. Der var været meget vaklen i geledet, men det ser ud som om, at der efterhånden er ved at komme nogle mere håndfaste meldinger fra EU toppen. Kan vi så lige få en retning på udviklingen, så kan komme videre, men foreløbig, så er der nogen der spræller lidt endnu (læs grækerne), det har været med til at flytte fokus på de andre lande, så ilden bræder sig.
-
-
Thure - godt fordi det bekræfter den plan der blev lagt og som bare ikke alle i markedet troede på. Ingen regering vil sidde med den lort alene så der er ikke andet valg. Men hvis jeg var dem der blev tilbudt ville jeg takke pænt nej til en ministerpost for dermed besejles ens politiske fremtid = du dør som politiker.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind