er Carlsberg værd at overveje til halvlangt entry?
Svært Carlsberg bliver beskattet hårdere i Rusland og mange ændrer drikkevaner til andre rusmidler.Jeg er ikke i Carlsberg
hmm det er ikke kun øjenene grønt er godt for .... syntes sgu også humøret får et par hak eller 5 opad
er det nu man skal overveje Microsoft? dermed måske også nokia? med henblik på smartphone markedet?
Måske en trigger i Nokia ?
efter gårsdagens panik er det nu
rart at se GEN over de 30 igen
Lumia 800 modtagelsen blandt andmeldere er ikke udelukkende positiv.. Laeser det lidt som om den virker skubbet lidt for hurtigt ud af doeren.
Mange Nokia telefoner i de n3 verden
Lom,
Så er jeg ikke den eneste der mener ar fabrikssalg ikke er så vigtigt for fremtiden for Genmab
Men ja kun som en sjov krydder i porten
helt enig.... for min skyld skal den bare væk uanst pris. Både så vi slipper for månedlige udgift ..
samt for at høre mere om den.
Men mangler stadig at slaa sig fast som leverandoer af smartphones.. de maa jo alt andet lige ogsaa blive en stoerre del af den 3. verden fremover..
DAX har været noget svingende i dag..
de har ihvertfald en udfordring som de principielt burde kunne udnytte - nu hvor de forhåbentlig er vågnet igen...
men microsoft kunne også være med til at vælte det marked, ikke?
Er på min bevågningsliste !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind