Aktiesnakken — November 2011
-
Conner..
Så havde jeg parteret de gamle og kylet dem i fryseren. Altså.. hvis ikke de havde fået kniven i mig først. Det er helt vildt, men ”pigen” i indslaget kan vel finde noget billigere end eur 1000-1200. Det handler jo også om at ”de unge” vil have det hele på en gang. -
Jeg skal love for Grækenland ikke er populært hernede - ikke på grund af den græske tragedie, men i almindelighed. Men de elsker at snyde dem. Mange sydpå har ændret navn til et græsk navn og opgiver de bor i grækenland - så kan de hæve noget pension eller noget....
-
Masha.. godt nok et par minutters kørsel fra Frederiksberg
Grækenland er virkelig ved at udvikle sig til en (græsk) tragedie.De er EU's prügelknabe og vil være det i mange år fremover. -
Ldjdhsksnuxndosudndmlskdjdnjcjdlsohenkxidnmdjfj tilliden
-
Hej Doc, den du fandt er omkring kiruger er fra 2008, så det passer meget godt med at de kommer til.at bruge det indenfor kommende år..... Findings from their initial research studies were reported at the 2008 Clinical Congress of the American College of Surgeons.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind