Aktiesnakken — November 2011
-
Jeg skal aldrig have biotek mere når jeg får skudt de velo af, nej gode norske aktier der giver udbytte det ved man hvad er
-
rth synes du er for hård ved genamb. Alle har vidst den fabrik var værdisat for højt. Ingen har regnet med at den kunne indbringe 600mio. Ok nedskrivningen er lidt større end forventet. Men til gengæld er den underliggende cashburn reduceret
-
det er nu ikke min opfattelse. Husk at tage det generelle biotech marekde med i din ligning. Det er ikke blot genmab der er blevet handlet megeet kraftigt ned de sidste 2 år
-
ja det er vel også fint??
-
Velo røg NED i 75 i luk, skulle der have stået. Det var ikke mig der solgte velo til 75 øre i luk, jeg har alle endnu plus de 10 stk til 75 øre jeg fik købt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
genmab har jeg haft siden ..... for længe