Aktiesnakken — November 2011
-
f.eks. kunne jeg forestille mig at det er en fordel at short-sælge danske-bank imorgen, da grækenland har en rente på 291 procent nu, hvilket betyder at kursen på euroen falder:)
-
skal jeg nok
tror desværre ikke at opgørelsen bliver offentliggjort før børsmarkedet åbner - så man er bare nødt til at håbe
men min kammerat og jeg, har en idé om at pandora vil stige, da det er en smykkefabrikant - og det er snart jul! 
-
Hassing i det åbne chat vindue kan du øverst se der sår "Dansk". Hvis du trykker på pilen ude til højre kan du vælge forskellige chat rum. Og der er bla en der hedder aktiespil chat
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind