Aktiesnakken — November 2011
-
okay
ja men der mener jeg også at kurtage-priserne er højere 
-
mit (forholdvist) høje afkast fra idag, opnåede jeg ved, at short-sælge vestas , danske bank og APM i morges, og så solgte jeg dem nu her, da de var på vej op igen

-
Har i set ham Eggebrecht? det er da helt vildt det han har gang i:) kæmpe kardot herfra til ham!

-
Loool, god en Ms..
-
Hvilke c20 selskaber aflægger regnskab inden for et par dage?
-
= minus 20kr. plus omkostninger, er shorthandel så svær at forstå?
-
For at gøre det kort: Du satser på (short-sælge) at en aktie på kurs 100 vil falde i værdi (lad os sige at den falder til 95), så short-køber du den, og så vil du have tjent differencen (den degressive vækst = 5 kr.)

-
Aka, må jeg foreslå en seperat chat, på aktiespillet underside?
-
glemte at sælge pandora - så må jeg håbe at deres opgørelse imorgen bliver positiv for mit spil

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
nåede ikke sælge pandora 