Aktiesnakken — November 2011
-
når jeg går ind på en af mine porteføljer, står aktieværdi/afkast etc korrekt, men 1-2 sek senere ændrer tallene sig til negative tal - er det by design pga short posi eller en bug?
-
0,15% min 29kr.
-
det er sådan et gennemsnit mellem internet mæglere og banker. Men det er også for at få et realistisk omkostningsniveau for high frequency traders
-
ja efter luk Max , så fint nok ud i løbet af dagen
-
@aspekulant. kan du sende os et screenshot. Det kan være en bug fordi markedet er lukket og vi derfor pinger en realtidskurs for porteføljen der så returnerer 0
-
f.eks min port(2) står der i spil oversigt værdi: "253.325,00 DKK", men inde på porteføljen står der "Samlet værdi -46.940,77 DKK"
-
yep
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind