Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Trold vi gidder ikke høre på dit pral

-
rune du har haft rigitg mange muligheder for at være med
og de skal nok blive til endnu flere procent den kommende periode -
ahh jeg ka nu godt holde til at høre lidt "pral"
bla trold der fik mig ind i 88,x 
-
trold jeg har været med i VWS flere gange så jeg brokker mig ikke.
-
DDB oppe med 10,5% det er sgu da tosset
-
jeg havde VWS fra 84 til 95 og så igen fra 94 til 100+++
-
se det er helelr ikke så tosset rune, sagt på godt jysk.
-
Men du trader også meet mere end jeg dom overordnet set har lange possitioner
-
jeg har været inde og ude et par gange, med godt resultat, men missede sku en del af dages stigning. Turde ikke blive inde under eu mødet

-
samme her aspekulent
-
hvem tager kontakt til MSI og fortæller dem om DSV
-
hvad siger vi til FLS.. skal den over 370 idag.
-
det kan vi helt sikkert ikke, og EU skal også først og fremmest finde vækstsporet igen førend det her er andet end spil til et mål. Men likviditetskrisen er slut
-
mfa.. det tror jeg ikke på...
-
De franske banker stiger klart mest. Credit Agricole med 22,6 pct., Société Générale med 19,9 pct. og BNP Paribas med 19,3 pct. 13 af indeksets medlemmer stiger med tocifrede procentsatser. Stokkonservative Svenske Handelsbanken ligger nederst i indekset med en stigning på 0,8 pct., hvilket dog nok må tages som en hædersbevisning i den branche.
-
DSV bliver bare ved med at falde..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind