Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Slovakiet kan gå hen og blive det land, der sætter billeder på den virkelighed, som regeringscheferne for alt i verden vil undgå. Hvis den slovakiske regering går af vil EFSF pludselig blive genstand for en folkeafstemning - og så er fanden løs i Laksegade. Hvem vil betale for ansvarløse og løgnagtige grækere, der ingen intentioner har om at betale tilbage på deres forpligtelser?
-
Det er nemlig præcis i laksegade han er løs. Og godmorgen
-
Morning
-
ups ja - godmorgen...
-
løgnagtig græker er i øvrigt redundant
-
Er det ikke løgnagtige folk fra theben der er redundant?
-
Og hvem var det egebtligt der sagde det
-
Jeg forstår udemærket Slovakiet's nej.. Hvorfor skal de som et forholdsvis fattigt land betale til grækernes overforbrug..
-
har det ligefrem en historisk oprindelse?
-
Ja. I kan da godt huske den gamle flosof, der sagde at hvis jeg nu sagde jeg løj, ville i så tror jeg talte sandt?
-
Der var enten en theber eller en græker
-
Historien gik på
-
usikkerheden er nu væk...
-
Nå nevernind. Slovakkerne skal bare betale ellers kan de ryge tilbage til warsavapagten, hvor økonomien iøvrigt kørte på samme måde

-
Warsawapagten er nok at foretrække frem for gældsforpligtelserne i EU...
-
I det mindste stillede de altid skarpe priser på kaviar til eliten
-
og det sendte high-class prostituerede til vesten for at få ligegyldig info om vores latterlige politikere
-
Ooh ostalgie
-
Er lige inde og kigge på Totalbanken, som jeg tror kan ryge inden længe.. Seneste rapport fra Finanstilsynet er ikke specielt positiv læsning: http://www.totalbanken.dk/media/documents/Finanstilsynets_inspektion_2011.pdf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind