Aktiesnakken — Oktober 2011
-
fortjent
-
tja... er bare rasmus modsat, har set det så tit før, at reaktionen ikke kommer prompte
-
folk skal jo lige ha tid til at sælge i panik, oggenkøbe dyrere, inden den falder..
-
du skal da slet ikke være i tvivl om at jeg vil forsøge mig med short, men vil lige se hvad der sker først på ugen
-
der vil være muligheder, men hvis den slutter i plus, så laver JEG portersteaks til dig
-
ha ha... du ved ikke engang hvad en porterhouse steak er kære ven...
-
Det er præcis derfor jeg ikke vil sætte en krone i Vestas. Der er ikke styr på en skid. Hvad er det næste? At rygtet om massiv prisdumping i US er ægte? At man alligevel ikke når sit ordremål? Vestas og Ditlev Engel har ingen troværdighed.. overhovedet!
-
så omvendt, jeg tror at udviklingen imorgen, er sådan at folk kan nå at komme i tvivl, inden den falder resten af ugen
-
jeg synes han er en dygtig kommunikator, måske den dygtigste vi har i DK
-
solgte mine vws i 105 i sidste uge, ærgrede mig godtnok i 115, men ikke nok til at shorte den...
-
men han har et problem med at levere det han kommunikere
-
men hvor er det da et glimrende eksempel på at huske at tage gevinst...
-
butterboy.. det er muligt, men Vestas' troværdighed kan i forvejen ligge på et meget lille sted (ellers var kursen jo ikke så lav) og denne nedjustering med en halvvering af EBIT er, som jeg ser det, mildest talt en katastrofe. De store finanshuse vil lugte blod og brutalt
shortsælge Vestas fra morgenstunden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind