Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Og nu udtaler jeg mig altså bare generelt og ikke specifikt om Danmark folkeaktie
-
vi vil næste år se et positivt cashflow fra vestas på et 10 cifret beløb
-
det er altsammen meget godt, men tag det nu som det kommer
-
og som ikke begynder med 1
-
og husk på at kigge lidt på peer valueringer også i udlandet når I investerer......
-
det giver et lidt mere sagligt og objektivt blik på ens investeringer
-
aka vestas har netop været handlet billiger end peers
-
tænk peer lidt bredere
-
tænk fx. caterpillar
-
og tænk finansiering
-
tænkt vækst potentiale......Igen forudsætningen er at de når tripple 15. Hvor mange industri virksomheder vækster 20+% om året 4 år i træk
-
det er sådan set ligegyldigt hvis du ikke kan tjene penge. men jeg kan forstår jeg taler for døve ører. Det er nu god investeringslogik
-
masha nej. Men har lige fået denne om et lagerings projekt i US http://www.power-eng.com/articles/2011/10/wind-energy-farm-with-battery-storage-begins-operations.html
-
hvis man ikke kan tjene penge? Forudsætningen med tripple 15 er jo netop en 15% margin....altså en ebit på 2,25 mia euro
-
ok masha deet har jeg så misset
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind