Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Intel snart i 25...yes det er value vækst!
-
ex-dividende dag er den dag hvor aktien handler uden ret til udbytte
-
Nyt kræftmiddel på banen http://npinvestor.dk/nyheder/banebrydende-medicin-til-800-000-kr-faar-groent-lys-234267.aspx
-
watcher skrev tidligre i dag at vestas 2012 gudiens nok først ville komme i forbindelse med åresregnskabet for 2011. Jeg har nu fået bekræftet det er rigtigt.
-
@troldmanden: til gengæld skal der jo snakkes 2015. Spændende at se, hvordan Vestas vil forsøge at underbygge visionen (jeg antager at de fastholder den, evt. tilføjer et udfaldsrum for at afspejle usikkerheder i markedet)
-
ja det bliver rigtig spændende at se hvad de har at sige om den lidt længere bane. Og jeg deltager selv på dagen så vil forsøge at læse mellem linjerne og stille nogle spøgsmål
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind