Aktiesnakken — Oktober 2011
-
-
funcom lavede hvist spillet ageOfConan - mens paradox ejer rettigheder til karakteren og lavede filmen for nylig
-
jeg prøvede spillet dengang den kom ud i 2008, men som så mange andre benyttede jeg mig af fortrydelsesretten og leverede det tilbage

-
@Thure, jeg tænker lidt det samme - tror de får en hel del konkurrence på tablets inden længe
-
men folk der allerede har iphone/ipads etc har jo svært ved at rykke over til konkurrenten fordi de er bundet fast på content?
-
alt hvad de nogensinde har købt af aps/musik etc er vel bundet til itunes og deres æbleprodukter
-
tak for link - må kigge lidt nærmere på funcom. Ser ud til interessen er stor for deres nye spil Secret world
-
og trad abonnement + mikrotransaktioner ingame lyder som en go kombi = profitabel
-
ja kan godt huske at ha læst nogle af hans indlæg - rigtig god info og kan især li dele af hans research hvor han undersøger "likes" på facebook etc - han går sku i dybden
-
der findes også funcominvestor.com
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind