Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Ja det er det også her
-
tænkte bare det kunne være rart lige at have tid til at sætte sig ind i teknikken og selve spillet før åbning
-
Mumtaz du skal bare have nogen gode valueaktier med dividende, der kan lægge en masse guldæg til dig
-
Der er så mange value aktier. Intel har været god
-
Meget godt amerikansk tech
-
Energi, industriaktier
-
ja det er jo lidt en hobby at researche virksomheder - er meget spændt på om min konklusion på kronos holder den 3.

-
solgte dem jo forøvrigt igen i dag
-
er du stadig vild med apple efter steve ikke er der længere aka?
-
Flot med kronos
-
Mumtaz.. lidt inspiration og et gost sted at starte researchen http://www.topyields.nl/Top-dividend-yields-of-FTSE100.php
-
Jeg har ikke fået nærlæst deres regnskab fra sidst. Den er højt prisat men jeg tror stadig den går i 500. Jeg kan da godt frygte at apple dage som disruptive innovator er ovre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind