Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Så det skal nærmest være nogle analaytikere der helt konkret har set et udkast til overtagelse for at få denne effekt. vil jeg mene.....
-
på under 1 time er der handlet mere end på mange hele handels dage.....
-
det er for billigt af jacob. Det her ligner jo nærmest panik køb hvor folk falder over hinanden for at komme først ind
-
ikke her... er inde på den lange bane... Ved godt det ville være dejligt at tage 20% profit - men annoncere de stor rammeaftale på 2000MW eller andet vil jeg ægre mig over dette... De her 8-10% holder jo nok ikke dagen over - men man kan da håbe det er begyndelsen på at indhente de seneste 6 mdr.s tab på 40-50%.
-
Herligt at være vestas aktionær i disse dage! her i øvrigt en artikel om Vestas' supercomputer og IBM fra i går
-
The content you were trying to reach is no longer available on this page.
Latest wind power news for energy industry professionals & analysts. Breaking windmill, wind farm, company & turbine news.
(windenergy.einnews.com)
-
her lidt om hvem der står bag dagens handel http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10319078/Morgan-Stanley-storkoeber-Vestas-aktier
-
hvorfor tror du de har tabt penge på ordren?
-
de tjener vel ret godt på salg af supercomputere
-
nej desværre maweie1
-
@troldmanden - normalt taber man penge på salg af supercomputere da der er så meget prestige i det for producenterne at vinde dem. Bl.a. leveret en Supercomputer til Ålborg Uni - hvor det er rent pris. Altså hvor meget regnekraft kan vi få pr. krone. Hvor alle udbyder er inde og byde. HP, Dell, IBM, Fujitsu, SUN (Oracle).
-
hold øje med debatten. Har lige fundet noget ret interessant der MÅSKE kan ligge bag dagens store stigning i vestas.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
