Aktiesnakken — Oktober 2011
-
hastamanana -
lugter det ikke af, at G4S bliver nødt til at droppe ISS købet? http://www.business.dk/service/investorer-myldrer-til-g4s-moede
-
jo, jv...der skal jo nok ikke mange determinerede modstandere til at de repræsenterer mere edn 25% af de fremmødte
-
og det er kun fremmødte, der tæller - ikke sandt?
-
jo, sådan har jeg læst det.... fuldmagter til bestyrelsen må dog nok også tælle med
-
men stadig svært at få hold på det "tavse flertal"
-
av - den var snedig. Kun tage de tilstedeværende med, og så inkludere fuldmagter til bestyrelsen. Den vil da være på grænsen af det etisk forsvarlige
-
Valuta: Fire dages optur for euro stoppet http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10318989/Valuta:-Fire-dages-optur-for-euro-stoppet
-
er der nye rygter ude om vestas siden den lige hoppede 2%?
-
ahh det er rumænien ordren der nu kom ud i et bredere forum. Nice
Se mere her http://www.proinvestor.com/boards/47407/516mw-ordre-paa-trapperne-til-Vestas#47591 -
jeg havde ikke i min vildeste fantasi regnet med at FLS skulle stige fra 263 til 345 på 2-3 uger
-
det var også min meningen hele tiden at være lang i FLS, men ombestemte mig på halvvejen.. men FLOT er det i hvert fald og tillykke med dem
-
som har hold
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind