Aktiesnakken — Oktober 2011
-
det er jeg næsten sikker på at det kan. Hvis man kommer langt nok væk så er problemerne altid mindre
-
Det ser ud til at der er fuld dækning på aka, resp. grækenland.
-
der er fuld skrue på aka, det kan man nok ikke sige om Grækenland

-
Haha.
-
Der er godt nok fuld skrue på propagandaen i Borgen.
-
MoMornign
-
ja togturen i morges var sku lidt kedelig uden PI, altid her jeg starter morgenen

-
jeps vi er tilbage og har opgraderet vores servere i løbet af weekenden
-
Henrik jensen fyret i Brøndby https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=474648&lang=da
-
Mornings godt at høre vi er savnet
-
"Fem skridt for euroen" http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/217927/fakta_van_rompuys_fem_skridt_for_euroen.html Virker ikke overbevisende. "vækst gennem besparelser", "større krav til bankerne - hvor kommer pengene fra?" plus en række punkter, de ikke er enige om
-
vækst gennem besparelser kan de godt glemme alt om. Det er jo nonsens newspeak
-
besparelser i den verden er jo nok ikke lempelser af virksomhedernes omkostningsbyrde....
-
men man har da lov at håbe, at EU tosserne (redundant, jeg ved det godt) finder ud af, hvem der betaler deres løn
-
i øvrigt et stort problem at EU systemet - lige som de praktiserende læger herhjemme - bliver aflønnet af nogen som ingen indflydelse har på deres arbejde og beslutninger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind