Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Det er ret utroligt at man kan få renter på over 100% og så kun risikere at miste 50% af sit indskud.
-
Kunne man forestille sig en pengeombytning ala Vesttyskland i vore dage, eller vil det være ren inflation?
-
jeg kan ikke overskue det
-
men tænker at vi jo var forberedet på 50% haircut
-
-
Jeg tænker mere fra grækernes synspunkt. Et haircut hjælper jo intet
-
termo nuclear war...thats one pissed off buddhist

-
jeg ved snart ikke hvad der er værre i den græske tragedie, haircut eller statsbankerot, udtrædelse af euroen eller forbliven. Historien må lære os det
-
det lyder lidt på grænsen til det sygelige.... men jobs/apple stræber vel også efter monopol....
-
som person var han jo lidt anstrengt.....
-
Han har givetvis haft en tvangspræget personlighedsstruktur. Måske også paranoid.
-
ser man tit hos folk der ikke har afleveret deres speciale

-
apple ligner jo på mange måder en obskur sekt hvor de hjernevaskede medlemmer gladeligt betaler en stor del af deres månedsløn ind til den fælles kasse...

-
haha!
-
-
Så kan hun jo ikke få et job på elefantkirkegården, når denne regering er færdig. Duh!
-
Man fik nogle gode hints om skattereformen. Lavere topskat, højere beskæftigelsesfradrag, grønne afgifter og boligskatter når markedet (måske) har bundet om fire år..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind