Aktiesnakken — Oktober 2011
-
ØK er godt nok blevet billig både på value- og yield-vinklen.
-
Mht ØK, så må jeg igen påpege at den væsentligste del af forretningsområdet ligger i Venezuela. Blot det at Venezuela er hovedforretningsområde, er nok til til at man skal være varsom. Det vigtigste er nok, at ØK skal have udbytte hjem. Det ser godt ud at tjene X antal mio, men hvis man ikke kan få den hjem, så er de ikke ret meget værd,
-
Ok.. Jeg må se nærmere på casen

-
Har ikke fulgt ØK i år. Se efter om der er frigjort midler fra Venezuela i denne periode. Burde ske med de pæne oliepriser.
-
http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/217869/eu_banker_maa_tage_tab_paa_mindst_50_pct.html Jamen dog. Så var 21% alligevel ikke nok.
-
haha - utroligt
-
Jeg gruer godt nok for det. Det bliver jo ragnerok af den anden verden for Frankrig
-
Det er ret utroligt at man kan få renter på over 100% og så kun risikere at miste 50% af sit indskud.
-
Kunne man forestille sig en pengeombytning ala Vesttyskland i vore dage, eller vil det være ren inflation?
-
jeg kan ikke overskue det
-
men tænker at vi jo var forberedet på 50% haircut
-
-
Jeg tænker mere fra grækernes synspunkt. Et haircut hjælper jo intet
-
termo nuclear war...thats one pissed off buddhist

-
jeg ved snart ikke hvad der er værre i den græske tragedie, haircut eller statsbankerot, udtrædelse af euroen eller forbliven. Historien må lære os det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind