Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Nogen der har tips til at hente dagens renter på obligationer ned i et excel ark?
-
Har du et xml feed?
-
Nej.. Jeg kan ikke finde en god kilde. DST har daglige opgørelser, men jeg kan ikke få dem ned.
-
Har realkredit ikke et feed?
-
Jo, der er kurser og satser, men de er markant anderledes i både direkte og effektiv rente end dem på dst. Derfor jeg tænkte om andre holdt øje med renter.
-
Umiddelbart tænker jeg danmarks statistik eller nationalbanken
-
Den hedder DRENTD inde på dst
-
DNRENTD*
-
Mistede lige et langt indlæg om sjælsø og tk!
-
På ipad...
-
Øv
-
En lille sjov observation. Jeg tjekkede lige videoen om equity story. Det slog mig undervejs, hvem af de forskellige mennesker der var mest troværdige, og hvorfor. Dem der havde rank holdning og hagen løftet, virkede mest troværdige. Nå ja, lidt uvidenskabelig, men så kom jeg da af med den

-
det var kun fordi jeg skulle ud og hente link dokumentation øv øv
-
nu tager jeg mig lige en stiv kop kaffe
-
Conner: Det er iøvrigt det vi kalder Visuel Analyse. Jeg tror rigtigt meget på det
-
ja. præcis. Jeg kender en den CEO som ikke bliver påvirket i ansigtet af om de sidder i fede møder eller sjove møder. Man kan simpelthen aflæse det i ansigtene.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind