Aktiesnakken — Oktober 2011
-
lækkert repsac. Det er ligeså meget at reducere sin risiko
-
på en måde ligner man en idiot hvis den går 5% op mandag, men hvis alternativet var at de lukkede butikken så hænger risk reward bare ikke sammen
-
repsac. Fra guds mund til dit øre!
-
Jeg har nu set nogle videoklip af Gadaffi. Det er fint, at han ikke er leder mere, og at han er taget ud af spillet, men.... er jeg den eneste, der synes det er en skændsel, som han er blevet behandlet efter tilfangetagelsen. Det ser ud til, at var i forholdsvis god behold fra starten af tilfangetagelsen, men han ender med at være død. Der er åbenlyst et skudhul i tindingen, her konkluderer jeg, at har været udsat for en disideret henrettelse. Sådant bør tingene ikke foregå.
-
tyranner dør på den måde. Og har igennem historien altid gjort sådan. Nurnberg var en humanistisk parantes og kun fordi englænderne er så pisse civiliserede
-
mine tårer er tøre
-
tørre
-
jeg er mere til din side end til amerikanerne, der har underløbet både Nurnberg og Geneve
-
jeg ville da foretrække en civiliseret exit, men forstår godt kuglen
-
men de er jo ikke trænede militærfolk, det er mere en folkemilitsia
-
Okey, tak for hjælpen. Igennem mit arbejde tjener jeg de 103, men avancer derudover trækker de fra min SU. Jeg står i en position lige nu hvor jeg skal indløse nogle uheldige investeringer for at udligne mine avancer i andre aktier i løbet af året. (For at gå i 0, og jeg undgår at de trækker min SU).
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind