Aktiesnakken — Oktober 2011
-
De kommer jo aldrig til at få et strukturelt overskud med euroen. Kun en pengeombytning kan redde det cirkus.
-
de 21% er nedskrivning på gælden - de 10% underskud er i forhold til bnp. Så der er tale om eftergivelse af 2 års underskud
-
Ja i know.. Min pointe var at de stadig bliver kvalt i renter af 21%
-
men du har ret Oste - Grækenlands indtjeningsmotor fungerer slet ikke. Det skulle undre mig, om de ville være i stand til at skabe nogen form for vækst, så de kan servicere deres gæld - selv uden renter
-
Det er ikke en ny Vesttyskland hvor man pengeombytter 90% af gæld væk på en søndag.
-
Ja, er det ikke 4-5% fald i nominelt bnp, de forventer i år? Vanvittigt
-
og uden vækst skal de have overskud på statsbudgettet - ellers lider de rentedøden. Selv uden renter.
-
Sindssygt - ikke sandt!?
-
Man mangler ord, ja.
-
og så vil de stadig ikke kalde grækenland bankerot. Det er som at kalde Gadaffi for sprællevende
-
Socialdemokraterne kalder det sikkert en "modernisering af Grækenlands økonomi"
-
utroligt! SF er moralens og den svages vogter - men har noget sværere ved at opføre sig ordentligt når det er for egne penge: http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1642705.ece
-
"F A RV EL" regeringen er sgu ikke nogen berigelse for landet
-
Villy, manden med millionvilla på flexlån og tidligere Rover-ejer (vist ikke heeelt i energiklasse A).
-
21% er da nada i haircut er alle ikke forberedt på 50%?
-
Det er jo lige det - hvem pokker tror Sarkomerkel at de narrer?
-
tror i BAC vil gå konkurs? læse en artikel om, at de "måske" vil forberede en chapter 11 ligesom Lehman brothers i sin tid gjorde
-
-
alexander. De er way way big too fail
-
det vil jeg også selv mene, men jeg synes aldrig man kan være helt sikker, Lehman brothers havde også værdier for knap 600 billioner ISD, der snakkede man også om " to big to fail"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind