Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Ja man skal købe nogle gode aktier nu så de er grønne i mange år, hader at se på de røde aktier øv
-
Aften i stuen
-
Seadrill, statoil, foe, fls og vestas og.. hej godaften Kristensen
-
Hvis du fik genkøbt foe i 156 så gider jeg ikke tale med dig

-
-
@Kristensen har du genkøbt foe?
-
Nope bliver på sidelinjen indtil der er afklaring mht. Grækenland.. Markedet er alt for volatilt pt., og det er som regel et skidt tegn..
-
Jeg satser på en bankerot af Grækenland.. Jeg kan hverken hvordan eller hvorfor vi skulle hjælpe dem. De har ikke engang selv lysten til at blive hjulpet...
-
men du må indrømme at det var et godt køb mumu og jeg gjorde ved at købe seadrill ved 150 hæ hæ og foe var i 156
-
Har kun to poster pt. Den ene er VWS den anden UPB - og begge langsigtet.. Skal have suppleret i begge men har ikke travlt overhovedet... Og risikoen for recession lurer stadig..
-
Delta - ja det køb kan jg kun misunde

-
jeg er kun inde med 20% i øjeblikket, venter lige som dig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind