Aktiesnakken — Oktober 2011
-
men dagens nyhed gjorde at jeg besluttede mig for at gå ind med næste portion lidt før end beregnet. For HVIS vestas reelt set annoncere denne og et par ordre mere inden Q3 så tror jeg vi vil se kursen ligge et helt andet sted
-
andy siemens har helt sikkert nogle gode møller der performer rigtig godt. Men de er stadig markant mindre end vestas
-
aliaz jeg investere næsten udelukkende i life science og vedvarende energi. Og af andre større postere er bla bioporto. Og så er jeg på vej ind i en større investering i et unoteret vedvarende energi selskab som kan ende med at blive en helt vild sindsyg investering
-
det ser mere end interessant ud.
-
jo den er over normal risk men med mulighed for en rigtig stor stigning de næste par år. Og potentielt allerede i indeværende år. Men hvis ikke man er til høj risiko aktier så skal man ikke ind i den. Mend et kan blive stort hvis tingene lykkes
-
de andre har jeg heller ikke nogen af. Har ikke så meget life science for nuværende. Men der er ved at blive nogle billige tilbud
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind